Форма входу |
|
|
Меню |
|
|
Календар |
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ ЩОДО ПІДТРИМКИ ДИСЦИПЛІНИ НА УРОЦІ
- Поводьтеся так, щоб учні відчували, що ви керуєте навчальним процесом, при цьому стимулюйте їхню активність. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
- Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного. Створюйте умови, щоб слабкі учні мали можливість відчути себе лідерами. Не припускайте появи «любимчиків», це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
- Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Будьте привітними. Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування. Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний учитель.
- Не виявляйте антипатій до важких учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
- Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалістю. Але не можна висміювати школярів.
- Зміцнюйте зв’язки з батьками, намагайтеся отримати від них підтримку, але постійна негативна інформація про дітей, скарги псує відносини, викликає недовіру до вчителя, його можливостей, здібностей навчати й виховувати учнів.
|
|